De ce ar trebui Porsche să nu mai creeze 911 Black Edition în viitor

Autor: Andrei Ştirbu 30 iul. 2015 Știri auto

Este greu să explicăm ce înseamnă pentru omul de rând Black Edition. În cazul generaţiei precedente, a fost cântecul de lebădă al lui 997, care a avut 1911 acorduri. În linii mari, este genul de superofertă Porsche: este un pic mai scump decât nivelul de bază, însă are câteva tehnologii incluse în pachet – dotări care altfel ar fi costat mai scump.

Bazat pe versiunea entry-level – adică B6 de 3,4 litri, cu 350 CP şi 390 Nm – 911 Black Edition vine cu jante de 20 de inci (pe care le găseşti pe versiunea Turbo, de exemplu) şi cu Porsche Dynamic Light System Plus; la interior găseşti scaune încălzite, sistem audio Bose, Park Assist cu cameră de marşarier, sistem de navigaţie Porsche Communication Management şi senzori de ploaie.

911 Black Edition este disponibil şi în România (preţul încă nu a fost anunţat public) atât în versiunea cu propulsie cât şi în cea cu transmisie integrală. În timp ce pe noi nu ne impresionează o ediţie botezată după o non-culoare, cu tematică non-culoare, pe cei care chiar dispun de buget pentru un 911 s-ar putea să-i încânte oferta.

Problema noastră cu 911 Black Edition este că lumea îl consideră un adevărat exemplar artistic. Din păcate, în acea arie creativă în care arta înseamnă distrugere. Apropo, Rag & Bone, dă-ne voie să ne aprindem pipele şi să aplaudăm lent.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide